LOS ANGELES, CA - NOVEMBER 30:  A natural gas home refueling appliance, Phill, by FuelMaker is connected to a Honda Civic NGV natural gas vehicle during a media day preview at the 100th annual Los Angeles Auto Show in the Los Angeles Convention Center November 30, 2006 in Los Angeles, California. The auto show opens to the public December 1.  (Photo by David McNew/Getty Images)

برندسازی چشم انداز بهتری برای صنعت سی ان جی رقم می‌زند

برندسازی با افزایش کیفیت خدمات، کنترل و نظارت، چشم انداز بهتری برای صنعت سی ان جی رقم خواهد زد.

به گزارش مجله صنعت CNG، مدیر طرح احداث جایگاههای گاز طبیعی فشرده (CNG) شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این‌که با برندسازی، چشم‌انداز بهتری برای این صنعت و جذب سرمایه گذار پیش رو خواهیم داشت، اظهار کرد: درخواستهای متعددی برای احداث جایگاه سی ان جی داریم که در صورت نهایی شدن دستورالعمل برندسازی، تا چندماه آینده، جایگاههای جدید در قالب برند احداث خواهد شد.

علی مهرابی، اجرای طرح «برندسازی» ساخت جایگاههای کوچک را مستلزم روشن شدن مسائل پرداختی مناسبات مالی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دانست و تصریح کرد: پیشنهاد ما برای وزارتخانه ارسال شده که در صورت نهایی شدن تا سه ماه آینده ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که هم اکنون چند برند که عمدتا سازنده تجهیزات سی ان جی بوده در کشور مشغول فعالیت هستند، گفت: قطعا حضور برندها افزایش کیفیت خدمات، کنترل و نظارت را در پی خواهد داشت.